środa, 2 listopada 2016




Mamy dziś dla Was coś na pochmurne dni.
W "Siedlisku" ukazał się artykuł o nas w dziale "Ludzie z pasją"
Raczej jesteśmy ludźmi skrytymi, ale tym razem odsłoniliśmy siebie
 co w piękne słowa ujęła Kasia Piekarz w swoim artykule.
Właściwie to po raz pierwszy tak dużo o sobie opowiedzieliśmy. 

Z wielką przyjemnością czytałam artykuł i nawet nasza Zu dała mamie zrobić szybciutką sesję.
Cieszę się bardzo, że znalazło się miejsce na wzmiankę o mojej kochanej przyjaciółce, która sobie po cichutku tworzy i jest dla mnie nieskończonym źródłem wsparcia. 
Niby kilka zaledwie słów ale dla mnie to bardzo ważne.

Z całego artykułu wyziera ogrom szczerości bez nachalnego ubarwiania.
Muszę z dużej litery, bo się inaczej uduszę; DZIĘKUJĘ KASIU !
A wy lećcie szybciutko do kiosku, naprawdę warto!
Siedlisko Nr 5/2016












13 komentarzy:

  1. To ja dziękuję Kochani :) Poznanie Was i Waszego otoczenia było wspaniałym doświadczeniem. I...mam nadzieję, do zobaczenia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie w "Siedlisku" :) ale u Was jest pięknie, artykuł wywołuje uśmiech . . . pozdrowienia serdeczne :) joa

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak Was znalazłam. Jeśli pozwolicie przycupnę tu sobie i będę się Wami cieszyć - że gdzieś tam sobie jesteście. Że i taki kawałek świata też jest.

    "Siedlisko" wpadło mi w ręce przypadkiem, chyba z tęsknoty za swoim miejscem na ziemi. Chciałam się napatrzeć, nacieszyć oczy. Może miałam trafić na artykuł o Was, który bardzo mnie poruszył. I ta dziewczyna z kogutkiem. Nie mogę się od niej oderwać.

    Dziękuję,
    Kam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie zdjęcia. Przyciągają uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja przeczytałam artykuł, lubię to czasopismo, takich ludzi z pasją nam potrzeba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Po to pismo jeszcze nie sięgałem, natomiast bardzo lubię Verandę Country.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka moi ulubieńcy:) co tam u Was ? Piszcie plis :* js

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twojego bloga :) Genialny jest :0

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak samo uwielbiam ten blog.Znajduję na nim bardzo dużo ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny blog. Na pewno bardzo dużo osób wejdzie na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog, dobrze tutaj zaglądać !

    OdpowiedzUsuń